Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 17 augusti 2014

Fixar dag

Idag var jag till Jula o biltema o handlade lite prylar som behövde bytas ut här hemma. Dörrhandtagen till toa dörren o källardörren, handtag o lås till ytterdörren, barn grindar, o lite annat smått o gott.

Nu har jag satt upp grindar o bytt ut handtagen till toa dörren o källardörren. Ytterdörren måste jag vänta lite med för jag får inte bort skruvarna. Försöker igen när jag har laddat skruvdragaren:-)

Nu börjar det leva om ordentligt i Arwens mage. Hon tycker det blir jobbigare o jobbigare nu, hon är på dygn 56 från första parningen nu. Så nästa vecka kommer det nog bebisar:-)

Zurran har börjat att löpa nu o kommer att paras med Sky när det blir dags för det. Hon har ju blivit parad med honom en gång tidigare i min ägo, men jag väljer att göra det igen ändå. Det är för att hon har gått tom med två olika hanar nu o vill se om hon går tom igen. Då är det ju ingen ide att fortsätta prova para henne i så fall!

Här kommer lite bilder från utställningen igår.









Inga kommentarer: