Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 15 augusti 2014

Mycket att göra

Idag är de mycket att göra. Nu har jag varit o hämtat paket, handlat mat åt oss två benta, handlat mat åt dom fyrbenta o hämtat My. Tre hundar ska badas, fönas o kollas igenom!

Jag har börjat att packa bilen med stora vagnen o burar. Kanske att jag måste plocka med tältet oxå, vet inte vad det kan bli för väder.

Det ska bli spännande att se hur det går med alla små. Det är Inez, My, Lilly, Nisse o Signe som ska ställas i morgon. Vet inte riktigt hur jag tänkte där? My, Lilly o Inez går i samma klass o det är jag o Emma (Lilly's lillmatte) som ställer. Hoppas det finns en vänlig själ som kan hjälpa mig med en hund!!

Håll tummarna för oss i morgon o hoppas på fin kritik på hundarna.

Inga kommentarer: