Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 23 april 2010

Helt slut


Idag blir det inte många knop ska jag säga, men nu har jag gått på långledigt. Äntligen!! Det blir nog en tidig natt för mig skulle jag tro, har inte sovit nåt idag. Har ringt till vet. idag, Diva ska ha påfyllnads vacc. mot rabies så vi fick en tid på tisdag nästa vecka. Lillprinsen har börjat stödda upp sig mot Baloo, han hoppar runt honom o skäller. Inte vet jag om han tror att Baloo ska bli rädd för honom, men Baloo bara tittar på mig o undrar nog vad den där lila råttan håller på med. Tino försöker även skrämma tjejerna när dom har ben eller äter mat, men misslyckas även där. Han har det inte lätt, lillprinsen. Solen skiner idag men det är ju alldeles för kladdigt för att vara ute överhuvudtaget. Hoppas på bättre väder o att det torkar upp igen snart.

Inga kommentarer: