Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 8 april 2010

Jobbig dag!!

Idag har det varit en otroligt jobbig dag. Först imorse var jag på lönesamtal på jobbet sen hem o ut med hundar, å iväg till synsam för syn kontroll på Alex för Körkortstillståndet sen var ju tanken att vi skulle ha knäppt kort på foto affären i Bomhus men han hade slut på film i kameran, dålig planering tycker jag. Då fick vi åka hem igen för Alex hade tid hos frissan kl 12, men det visade sig när vi kom dit att dom givit oss fel tid. Det var imorgon han hade tid kl 12, missflyt kan man säga. Jag hade nämnligen inte tänkt åka nånstans imorgon. Nu blir det både fotograf,bank och frissa. Å så ska jag väl hinna med att tvätta, städa o putsa fönster hade jag tänkt. Pust...redan trött. Dessutom var vi på handledar utbildning till körkortet mellan 16.00 o 19.00 nu ikväll.

Inga kommentarer: