Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 18 april 2010

Tino 9 veckor


Idag blir prins Tino 9 veckor och väger hela 668g, en riktig tungviktare=)


Imorse när jag kom hem från jobbet och skulle försöka sova, och jag säger FÖRSÖKA. Men det tyckte inte Tino som skulle vara utanför sovrummet med stängd dörr, trodde jag ja´. Pasi och dom andra hundarna var oxå vaken men det dög inte. Han ylade och skrek utanför dörren i en timme innan jag fick lov att öppna så att han fick sova med mig. Jag känner mig ganska slut idag och har en natt kvar. Suck! Hoppas att jag får sova en stund ikväll innan jag ska iväg igen.

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Skönt att det är sissta natten för dig..
Tungt då man inte får sova!

Ha det bäst.

MVH/Anne-lie