Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 27 februari 2011

Ett år äldre


Ja, då har man blivit ett år äldre då=-) o firad har jag blivit!

Nu är det bara en natt kvar så är jag ledig i ett par nätter igen. Natten som var var jag så trött så jag trodde jag skulle svimma. När jag skulle åka hem imorse stod jag med hemnyckeln o tröck på nyckelringen för att stänga av billarmet o det gick ju inte så bra;-) Vad tokigt det kan bli ibland!

Det har varit soligt ute idag men inte så skönt ändå som det såg ut när jag tittade ut, det är 0 gradigt o det blåser lite.

Imorgon ska vi till veterinären igen! Tino ska patella kollas, Devil rabies vacc o pass, Arwen rabies vacc o pass. Det är lite nervöst hur det kommer att gå med Tino! Arwen kommer väl skrika rätt ut igen när hon får spruta förstår jag o vi får se hur Devil reagerar. Tur att min mamma är snäll o följer med när jag ska åka med tre hundar;-) tack för det!

Jag fick en så fin ängel bla av Pasi o pojkarna i present så det fick bli en bild. Jag samlar lite på änglar o har fått ihop några stycken. Samlar även på chihuahuor men har bara fem stycken här hemma;-)

Inga kommentarer: