Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 11 februari 2011

Inte sant!!!!




Det är inte sant, när jag klev utanför dörrarna på jobbet imorse var det snöstorm o det hade inte kommit lite heller. Inte skojigt alls, nu får det faktiskt räcka.


Det var ju lika bra att åka o handla allt inför helgen när jag ändå skjutsade pojkarna till skolan, vi ska ju lite kalas för äldsta grabben imorgon.


Nu skiner solen men det blåser storm forfarande. Nu har ju traktorn varit har o gjort stora plogvallar in till gården. Stenhårda o tunga är dom så jag har bara tagit bort den ena vallen ännu.


Får se om Zurran kommer hem i helgen igen, hon trivs inte så bra hos Cat nu när hon har slutat löpa. Hoppas det funkar med Tino nu o att allt kan bli som vanligt igen. Nu äter han ordentligt igen o inte ylar han heller.


Jag har anmält Tino till Nat utställning i västerås i april så nu måste han äta upp sig lite o bli lite bredare baktill. O Devil har gått ner över 100 g nu så hoppas han fortsätter gå nedåt.


3 kommentarer:

Lisa sa...

Vad fina hundarna är! :) Kan knappt vänta tills jag får hem min lilla valp ^^,

Wheaten Barbro sa...

Jag blev lika chockad som du i morse. Fick nästan inte upp ytterdörren då jag skulle rasta Neddus innan mitt arb pass.
Kan tänka mej att dina vovvar försvann i snömassorna på morgon promisen ; )))

// Babbsan & Neddus.

Nettan sa...

Gud va han är fin våran lilla Devil.