Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 25 februari 2011

Lite varmare







Nu känns det som att alla pratar om vädret o hur tråkigt det är. Men det är ju sant oxå, tråkigt som sjutton vill jag säga. Det är ju lite varmare idag iallafall, bara - 5 grader. Det är ju nästan så att man tycker att det är ljummet ute;-) Men blåsa o snöa ska det göra ändå!!!!!



Idag har jag varit på Maxi o handlat, usch.....pengar, pengar! Ja, ja jag fick ju fylla på i alla skåp nu då o lite extra inför helgen!



Helgen ja, jag jobbar fredag, lördag o söndag natt. Så jag vet ju vad jag ska göra, behöver inte vara sysslolös här inte. Det är jag väl inte annars heller i o f. Med hus, familj o fem hundar finns det alltid saker att göra.



Nu är det snart dags att sätta igång på allvar o träna inför utställningarna i sommar. Det är ju tre hundar som ska ställas. Tino, Devil o lilla Arwen!

Inga kommentarer: