Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 7 februari 2011

Hundvagn




Nu har jag äntligen gjort helgen, så skönt att vara ledig i ett par nätter!


Idag har jag varit o hämtat en vagn som jag ska prova i sommar på utställningarna med alla mina vavvor. Det är två koppel i vagnen men det får plats med fyra av mina småhundar. Får se hur det kommer kännas när jag kommer gående med hundar i vagnen istället för barn;-)) Det kan ju vara bra när jag har med mig tre hundar istället för att bära alla burar. Vi får se!!


Imorgon börjar uppfödarutbildningen igen o då är det juridik vi ska lära oss lite mer om, väldigt intressant!


Nu inatt hade Baloo kräkts igen o det var lite blod i det. Men igår stal han ju ett ben av småhundarna igen o svalde det bara för att jag inte skulle ta av honom det. Jag tror det beror på det i alla fall!

Inga kommentarer: