Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 24 november 2013

Trött mössa

Inatt har det inte blivit så mycket sömn. Vaknade ca 02.30 av att en grann hund skällde, o slutade inte heller. Jag fick klä på mig o gå o titta vad som var fel, då visade det sig att hunden var ute låst. Ingen öppnade när jag knackade på o ingen svarade när jag ringde dit.
Jag tog med mig hunden hem så att hon fick komma in i värmen. Hon pep o gnällde stackarn, hon funderade nog varför hon var hos mig.
Så det har inte blivit någon mer sömn efter det. Det ordnade sig med matte o husse till slut o vovven fick komma hem igen.

Det blir bara lite slötittande på TV o stocka lite idag. I morgon är det dags att börja jobba igen.

Inga kommentarer: