Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 17 oktober 2014

En natt till

Nu börjar det kännas att jag har jobbat mycket. O mer blir det, jag kommer jobba minst 3 nätter extra den här månaden. Det är för att kunna ta ledigt i november när Gabbe o Alex ska utomlands, då har jag ingen hundvakt o måste ta ledigt då. Jag vill inte att hundarna ska vara själva på nätterna!

Idag har jag varit till Jenny's hund o katt o fått en massa grejor till kommande chihuahua träff. Datum kommer senare.

Det blev lite gotta o leksaker till valparna som ska flytta nästa vecka, usch vad tiden går fort. På onsdag är det då dags för chip, vaccin o besiktning på valparna.

Nu ska jag slappa lite i soffan med en stickning o hundarna runt mig!

Inga kommentarer: