Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 27 oktober 2014

Försäkringar

Idag har jag suttit i telefon hela förmiddagen tycker jag. Jag har ändrat alla försäkringar till det bättre(tror jag) jag ändrade så ett Alex kan köra både husbil o min person bil utan att de ska bli jätte dyrt om det skulle hända nåt. Även hus försäkringen har jag bytt o gjort till det bättre.

Ilona ha flyttat till sitt nya hem idag, men hon bor så nära så jag kan nästan ropa över skogen till henne. Hon är såld med bibehållen avelsrätt så jag kommer att ta en kull med valpar på henne.

Då har jag lilla Ivanhoe kvar än så länge.

Nu är det då daga att börja jobba inatt igen då. Mån, tis o hela helgen är det visst sagt:-)


Inga kommentarer: