Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 24 oktober 2014

Tankarna går

Nu går mina tankar fram o tillbaka hur det ska bli med min uppfödning. Min äldsta son har fått jobb i Stockholm o kommer att vara borta från söndag till torsdag, jag är såklart jätte glad för hans skull. Men det kommer nog bli lite svårt att ha kvar min uppfödning. Jag har ju yngsta sonen hemma fortfarande, men kan ju inte tvinga honom kvar här hela livet helker;-)
Han har två år kvar i gymnasiet o sen vill han gå Polishögskolan, då flyttar nog även han hemifrån!

Jag måste fundera ordentlig på en lösning dom fungerar.

Nu är det dags för en vila, ska ut o jobba extra inatt. Men sen är jag ledig i två nätter igen, SKÖNT!!

Inga kommentarer: