Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 25 oktober 2014

Restaurang besök

Idag har det inte hänt nåt speciellt alls här hos oss. Det är ju så tråkigt när de bara regnar o är grått. Hundarna är inte så pigga på att vara ute dom heller, men det måste vi ju.

Jag, Gabbe, Alex o Lisa(Alex tjej) var på restaurang i dag o åt middag. Det blev på Churs street Saloon, o det var helt fantastiskt gott. Sen åkte viiväg o köpte med oss flera olika sorters glass hem, så vi får äta lite efterrätt senare.

I morgon är det meningen att jag ska träffa min kompis Pernilla o fira hennes födelsedag, som är på måndag. Men jag är lite rasslig o rosslig så jag får se hur det blir. Det blir lite fotande av hundar i morgon i alla fall o kloklippning på dom som behöver.

Inga kommentarer: