Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 15 augusti 2011

Grått o blåsigt


Inatt har det regnat hela natten när jag jobbade, tur att man jobbar inomhus i alla fall;-) Idag blåser det o det är grått, grått grått....var man än tittar!

Nu är jag ledig i ett par nätter igen ska bli skönt att röja upp lite här hemma imorgon.

Hundarna luktar mer o mer i baken på Zurr, så det är nog löp på gång där!

Det händer inte så mycket här idag, men imorgon är det äntligen ringträning igen. Ska bli så skönt att komma igång o träna med hundarna ordentligt igen så att det blir rutin på tillvaron!
Det blir nog Pärlan o Arwen som får följa med imorgon, kanske Ängla oxå på lite social träning!

Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så kanske det kan bli nån bild!

1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan !

Ojsan du hann uppdatera din blogg medan jag tittade runt på dina sidor ;) Läser i din blogg att det regnat hela natten,mötte en granne som sa att det bara var 15 min ;=))) Hon var nog så trött att hon somnade om, därför ingen koll. Nu har jag fixat till min blogg lite grann iaf men...... texten blev ju så liten.Det fanns ej någon knapp för inst av storlek. Hur som hels så ser det bättre ut nu.
Haré gott med alla vavvor.
// Babbsan.