Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 26 augusti 2011

Ny väska o skylt




Idag har jag varit o handlat mat mm mm inför helgen! Det blev ju en hel del grejor det. Jag fick köpa glasburkar till mina gurkor som vi kokade in idag. Vi hade ju 10 gurkor att ta reda på, o fler är det på gång i växthuset. Nu blir det inte att vi kokar in fler i år, det får räcka nu!

Devil var slö ända till eftermiddagen idag, nu börjar han bli som vanligt igen. Lill-killen...usch det måste ju göra ont. Devil o Zurran får vara sambos i köket nu i några dagar, så att dom får vara ifred lite.

Jag fick min skylt idag som jag hade beställt för länge sen, dom hade visst semester. Men nu har den kommit;-)

Har även varit ut till Jenny´s o inhandlat en väska. Jag har ju så några;-)

Nu ser jag fram emot soligt o fint väder imorgon när vi ska ha träff.

Välkommen alla glada!!

1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan !!!!
Jag har nu en försenad rast på jobbet och passar på att titta in till er.Blev så full i skratt då jag såg inlägget KASTRERING ;=)))))

Vilken passande bild du hade med massor av slang gurkor ;=))))

Kul att du har förnyat dej med en ny hundväska, det behövdes nog för någon av alla dina andra börjar nog bli slitna, fniss.

Med facit i handen så har du en jädrans tur att vara ledig i helgen då det är sommar igen.
Krama alla vavvor och ha det så skönt ute i solen.
// Babbsan.