Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 22 augusti 2011

Skolstart


Då var det skolstart för Gabbe idag då. Det blev ju bara upprop så han slutade kl 10,00 igen!
Det har regnat idag igen, så det blir ingen klippning om det inte torkar upp till kvällen förstås. Snart har vi nog en äng istället för gräsmatta här hos oss;-) nää...så illa är det nog inte men....

Jag var o köpte mat till Devil idag, tänkte att han skulle prova light foder nu när han ska kastreras på onsdag. Han har ju en liten tendens att vars lite för rund;-))men bara liten!

På torsdag ska jag äntligen få komma till Linda igen o göra mina naglar, nu ser dom gräsliga ut.

Som ni kanske har sett på min sida, till höger så blir det chi träff här hos mig igen nu på lördag. Det är ju skönt när det är inhängnat så man inte behöver passa alla vovvar hela tiden. Man vill ju umgås med alla fyrbenta o prata lite oxå=-))))

Får se vad det blir för väder imorgon om det blir nån ringträning eller inte. Det skulle ju behövas!

Inga kommentarer: