Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 19 augusti 2011

Nykokt gurka o ny hundväska



Idag sov jag inte länge alls, 10,30 tror jag klockan var när jag klev upp så nu börjar jag bli trött igen. Skönt i alla fall att jag är ledig i 10 nätter nu igen;-)

Var o handlade o hämtade min nya väska som jag hade köpt på Blocket, det blev Diva´s favorit direkt! Hon gillar att krypa in i väskor i sova i lugn o ro.

Gabbe åkte till fjärran o Alex åkte o repade med grabbarna i bandet, då passade jag o Pasi på att koka lite gurka o titta på ett avsnitt med Dexter. Det är spännande nu, kanske att det blir ett till avsnitt efter maten.
Vi ska äta lövbiff o kroketter med vitlöksost o bea, MUMS, MUMS!

Inga kommentarer: