Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 25 augusti 2011

Hänt mycket.....




Ja, idag har det varit lite stressigt. Imorse när jag skjutsat Gabbe till skolan åkte jag till Linda o gjorde naglarna. Snygga som vanligt!

Sen hem o ut med hundarna o fick i mig lite youghurt, sen iväg med Devil till vet i Valbo. Där lämnade jag honom för kastrering. Han fick hämtas efter en timme, så då åkte jag till apoteket o hämtade medicin åt Devil o sen till Jenny´s hund o katt för att träffa Jenny o Harry.
Harry är en av Divas valpar från första kullen. Åh, vilken fin kille han är, jättesöt!

Sen iväg igen o hämta Devil som inte ville vakna riktigt.

Nu har jag varit o hämtat Gabbe o börjat med maten. Det blir chili con carne o ris idag.

Inga kommentarer: