Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 25 februari 2013

Hemma igen

Nu är vi äntligen hemma igen. Det var en j...la väg att åka ska jag säga!

Jag tog med alla valparna i bilen o åkte till Enviken i morse för att operera Dexter

Det värsta var ju att när jag var vid Valbo så gick min GPS sönder, den bara slutade fungera. Det fick bli att hålla telefonkontakt med Pasi(min man) här hemma, så han fick gå ut på nätet o dirigera mig.
Sen tog jag via Falun hem, det var mycket lättare:-)

Men resan var ju värt varenda mil o strul när allt gick bra med Dexter. Jag kan verkligen rekommendera att åka till Leif, trots att det är en bit att åka.
Han har otroligt bra priser o jätte trevlig, hör gärna av er om telnr.

Nu är han lite trött fortfarande men det ser bra ut.



1 kommentar:

Anonym sa...

Va skönt att det gick bra med Dexter och att han mår bra nu.
Och vilken tur att live GPSen var tillgänglig ;)

// Babbsan