Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 15 februari 2013

Jenny's

Idag blev det en sväng till Jenny's hund o katt. Hon har fått in massor med saker från USA som jag var tvungen att kolla in. Dels så hade jag beställt två st bärväskor åt ett par andra uppfödare som jag var o kollade på! Riktigt fina i rosa o svart!

Dom hade ju inte plockat upp allt än, så det får bli en tur till veckan istället. Jag kom hem med hundmat den här gången.Det var en ny sort som jag har blivit rekommenderad att köpa åt Starlight. Hon behöver ju gå upp lite mer i vikt o bli kraftigare.
Det var burkmat från RC. Inte moussen utan junior!

Det var verkligen uppskattat av mina småttingar:-)) Starlight gick upp 40 g på en måltid;-)) det kan inte bli bättre. Hoppas det fortsätter så!


Inga kommentarer: