Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 28 februari 2013

Tomt

Nu känns det tomt när alla valpar har flyttat. I o f så har jag ju fyra st hemma ändå;-) Det har blivit lugnare nu när inte Kid o Dexter kan strida med varandra. Jag vet ju att Dexter har det bra med Sandra i Sundsvall, jag har fått rapport om hur det går;-)))

Här hemma har vi varit ute mycket på gården idag, valparna har sprungit o busat o lekt jätte mycket o så fortsatte det när dom kom in.


Starlight är inte med o leker lika mycket med valparna, det blir ibland bara. Annars går hon efter mig hela tiden eller sitter hos mig. Hon är riktigt mammig.
Varken Arwen eller Ängla har börjat att löpa än. Det blir nog när som helst hoppas jag.



Inga kommentarer: