Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 25 juli 2014

Allt är klart

Fortfarande väldigt varmt, hundarna orkar inte vara ute då mycket o inte jag heller. Idag har jag anmält Kid o Gizmo till utställningen i Eckerö. Ska bli så kul att åka dit så jag längtar jätte mycket!
Så nu är allt bokat med båt, stuga o allt är klart förutom avmaskningen som blir i september.

Idag åker Lilly hem till sig igen, men Nisse blir kvar över helgen. Nu är det snart söndag så jag år åka o hämta mitt lilla hjärta hos Pernilla. Då åker även Åsa med mig ( Lilly's matte) som sällskap o tar hand om lilla Ozzy på vägen hem.

Jag har lovat Pernilla en kebab tårta, så den ska göras i morgon så den får gotta till sig ordentligt till söndagen. Det är så gott så det blir en till mig med!
Mums



Inga kommentarer: