Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 28 juli 2014

Arwen är dräktig

Det är fortfarande hett som sjutton ute. Man blir helt färdig, jag har stått inne nästan hela dagen o gjort mat. Vi har haft folk här idag som har hjälpt mig med att sätta upp nya vindskivor. Nu ser det fint ut igen. Dom blev hungriga lite då o då,  jag blev köksa;-))

Nu är jag 99.99 % säker på att Arwen är dräktig. Det ska bli så underbart med lite smått i huset o jag får hoppas att allt går bra o att valparna får leva.

Nu ska jag försöka hitta på en sval plats att sitta o vila på.

I morgon kommer det några stycken hit o så ska vi ha ringträning inför höstens utställningar. Det är ju framför allt dom små som behöver tränas.

Inga kommentarer: