Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 2 juli 2014

Fin besök

Även idag skiner solen på oss. Det är så fantastiskt underbart så vi var liksom tvungen att grilla lite idag. Brorsan, grabbarna, Ga Yee(gabbes flickvän) o jag var det som åt lite gott. Det är ju skönt med semester.....

Vi hade fin besök idag av en familj som ville träffa hundarna o ev bli blivande valpköpare. Mycket trevliga var dom o hoppas få se dom igen så småningom.

Idag kom Moa o Theo hit o ska vara här till på fredag. Jag måste ju säga att Theo börjar bli en riktigt liten snygging. Han blir mer o mer lik sin pappa Kid.

I morgon får jag hem mina små killar Gizmo o Göte, längtar så efter dom nu! Snart är stugan full igen med mina pälsklingar.

Theo
Theo

Moa