Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 10 juli 2014

Skönt ute

Idag har det inte hänt så jätte mycket här hos oss. Vi fick besök av ett par som ville titta på hundarna, får se om det blir någon hund för dom men det tror jag. Det är alltid trevligt när du kommer o hälsar på oss Veronica.
Sen kom min bror på lite fika. Han köpte med sig glass o kolasås, det var så jättegott i värmen. För varmt har det varit idag igen, härligt är det o jag ska/vill inte klaga. MEN, jag orkar ju inte göra nåt på varken gården eller inomhus.

Nu på eftermiddagen började det bli mulen o graderna sjönk till 18 grader. det var helt otroligt skönt med lite svalare. Nu kanske det blir lite svalare i huset oxå, där har jag 27 grader.

Får se vad morgondagen har att bjuda på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att vi fick komma förbi en sväng! Mannen min tyckte att hundarna var mysiga!�� Kram Veronika