Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 22 juni 2014

Arwen är parad

Idag har det stått som spön i backen. Fy, vad jag är trött på det här nu! Näe, lite sol o värme är vad jag vill ha nu.....

Idag har Lilly kommit hit o ska bo här i en vecka när hennes familj åker på semester. Hon började att busa direkt med dom andra i flocken.

Idag har Arwen blivit parad med Kid o det blev hängning:-) Nu hoppas vi på att det blir valpar v 34. Jag är inte säker än om Daisy ska få valpar nästa vecka eller om hon är tom. Det är väl bara att vänta o se...

Idag ska Gizmo få åka iväg på kollo till Marina med familj. Jag tror att hon har tröttnat på att sova på natten, men det är ju bara att hoppas på att han inte sjunger hela nätterna där! Här sjunger han i alla fall hela nätter så man inte kan sova.

Då börjar jag att jobba i morgon igen då o så får vi se om det blir nån valpning här nästa vecka.
Så här ser Daisy´s mage ut

Inga kommentarer: