Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 10 juni 2014

Målning

Idag har vindskivorna blivit målade för andra gången o kommer att sättas upp nästa vecka. Dom gamla har tappat färg o det ser inte snyggt ut. Det finns ju att göra på huset hela tiden om man orkar o vill ;-))

Jag har haft besök av Britt-Marie o hennes 4 hundar idag oxå. Dom behövde få klorna klippta, så då kommer hon hit till mig. Hennes hundar Moa o Theo(som är min uppfödning) ska få vara här hos mig i helgen när hon ska bort.


Det känns bra att jag får äran att vara hundvakt åt mina sålda valpar. Även Nisse kommer i helgen, han ska följa med till Avesta på utställning på söndag.
Nu ligger alla hundar helt utslagen efter en härlig dag i solen.


Inga kommentarer: