Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 1 juni 2014

Lilla My

Idag sken solen igen o gräset har blivit klippt. Jag börjar få ordning på landen med, all ogräs ska väck!
Hundarna har varit ute nästan hela dagen, så nu har dom fått mat o alla sover gott. My åkte hem till sin familj idag igen. Dom har varit på semester o då fick hon såklart vara här hos mig:-) hon är en fantastiskt gosig liten tjej. Jag kommer sakna henne jätte mycket nu när hon inte är hos mig varje dag!
Snart ska även Lilly åka hem till sin familj, jag kommer sakna även henne när hon inte är hos mig jämt. Tur att tjejerna inte bor långt ifrån mig så jag får träffa dom ofta!

Nu blir det lite vila med hundarna o sen ut o fortsätta njuta av en härlig kväll.

Inga kommentarer: