Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 21 juni 2014

Billig hund

Ja, nu har jag en hund som är väldigt billig just nu. Han ylar o gnäller hela nätterna o rider på allt han ser, helst lilla Signe.
Det är Gizmo jag pratar om o varför han gnäller o ylar är för att hans mamma (Arwen) är i köket för att hon löper. Han sover med Arwen annars o älskar henne över allt annat, o nu får han inte träffa henne. Han äter inte som han ska o han mår jätte dåligt när hon löper.

I natt har det inte blivit mycket sömn alls, idag är jag så himla trött så det inte har blivit nåt vettigt gjort alls. Man skulle nästan kunna tro att jag är bakis, men efter  en öl kan jag ju inte vara det.

Får hoppas på att det blir lite mer sömn inatt så jag orkar med lite jobb på gården  i morgon.

Inga kommentarer: