Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 29 juni 2014

Ombyte förnöjer

Igår kväll åkte Lilly hem till sin familj igen som hade varit på sem i en vecka. Jag hade sån tur som fick en flaska rose´, några burkar med mojito o ett jätte fint armband. Jag tror jag ska vara hundvakt oftare;-))
Tack snälla Åsa med famij!

Gizmo har ju varit på kollo hos Marina med familj nu i veckan. Han kom hem en sväng igår, men åkte tillbaka dit idag igen. Då hade han även med sig Göte som sällskap. Jag har såna bra o fina vänner som vill låna hundar av mig ibland. O att jag får låna deras hundar ibland oxå när dom är upptagen.



Ikväll kommer Hilda hit o ska var här i några dagar, ska bli så kul att få låna henne igen.
Idag har jag varit till Owes o handlat lite fleece, galon o kardborreband så nu har jag klippt till delar till skvättskydd o två olika bäddar som jag ska sy ihop i morgon. Det blir nog att åka o köpa mera fleece i morgon i lite olika färger. 
Bilder kommer när det är klart.


Inga kommentarer: