Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 19 november 2014

Konstigt folk

Tänk vad det finns konstiga människor, vet inte vad som fattas vissa!

Nu är jag äntligen ledig i nästan 3 veckor, det känns inte helt fel måste jag säga. När jag ensam tvåbent i huset, tur att jag har mina 15 fyrbenta vänner hos mig när grabbarna åkt på semester. Jag kommer ju inte vara sysslolös under ledigheten, det ska bakas o städas i hela huset.
Det ska väl komma fram nån adventsstake o tomte oxå är de tänkt.

I morgon är det hundarnas dag här hos oss. Det är kloklippning, borstning o badning på dom som behöver det. Ska försöka få till några bilder oxå har jag tänkt!

Nu blir det att slappa med ett glas Rose i soffan o bara njuta av att jag är ledig!

Inga kommentarer: