Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 11 november 2014

Många besök

Idag har vi haft många besök. I morse kom däckakuten, som jag hade ring till för att hjälpa mig att byta till vinterdäck. Snabbt o smidigt måste jag säga, när jag inte kan själv.
Sen kom Lotta över med Ilona, som ska vara här i några dagar. Hon åker hem på fredag igen. Nu på eftermiddagen kom kennelkonsulenterna o knackad på. Dom kom oanmäld o ville titta hur jag har det med min uppfödning o hur hundarna har det.
Det fanns ingenting att anmärka på o dom tyckte att jag har mycket sociala o trevliga hundar. Det tackar jag såklart för!

Det är bra at dom åker runt o kollar så stt det sköts ordentligt!

I morgon flyttar lilla Ivanhoe till sitt nya hem i Sundsvall. Tomt kommer de att bli utan mina små bebisar. Hoppas Daisy o Ayla börjar löpa snart så det blir några små här i huset igen.

Inga kommentarer: