Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 1 november 2014

Mat

Idag när jag hade sovit klart efter att ha jobbat första natten av tre, åkte jag o handlade lite. Sen har jag nog stått o lagar mat hela dan tror jag. Det har även blivit några klor klippta!
Jag gjorde en kebabtårta som ska med till jobbet ikväll o bjuda mina jobbar kompisar på, o så blev det tacos till middag.
Eventuellt att det blir kebabtårta jag bjuder på när det är Chi träff.

Jag ska ha med mig ett par hundar inatt. Det är så många som vill träffa dom, så då får dom följa med. Jag tror det får bli Elsa o Ivanhoe som får följa med den här gången, o så kommer Carina ha med lilla Molly oxå.

Nu är det dags för lite mat o få ut hundar, sen blir det att vila ett par timmar innan jag ska åka till jobbet igen.

Inga kommentarer: