Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 6 november 2014

Snöfall

Det har kommit lite snö idag som tinade bort direkt, nu regnar det istället. Det är lite trist nu, det får gärna frysa på lite på våran lerväg här i byn.

Nu är det bara en natt kvar att jobba, sen blir jag ledig i nästan 1 v. Ska bli så skönt att få ta igen allt som ska göras intet hus. Det är ju en hel del, o så med hundana. Nästan alla skulle behöva ett bad o kollas igen ordentligt.

Får se om lilla Ivanhoe flyttar redan till helgen, sen blir det tomt utan alla mina små valpar. Det är bara att vänta på att Daisy ska börja löpa o sen är det Ayla. Det blir min första Chin kull, spännande!

Nu ska jag göra mig klar o åka till jobbet!

Inga kommentarer: