Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 17 november 2014

Tröjor

Här kommer en bild på första tomte tröjan. Nu blir det en grå med vitt ludd, bild kommer när den är klar! Den här ska Inez ha när vi ska vara med på julmarknad.


Snart kommer Ilona o ska vara här i några dagar, det är alltid mysigt att få hit henne. Idag har jag varit till Uppsala o träffat Pernilla. Jag hämtade min hundvagn o hon fick sina presenter som jag hade köpt till henne. Det var ett tag sen vi sågs, hoppas det inte dröjer lika länge igen. Det får nog bli nån tjej helg snart!
Nu ha det blivit dags att jobba två nätter igen, men sen är jag äntligen ledig riktigt länge.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Susanne :-D
Var och när är julmarknaden som du skall på?

Diva´s svartvita kennel sa...

Julmarknaden är på granngården den 29 nov.