Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 23 juli 2012

Akut läge

Som ni har läst så har jag ju sålt Foxy. Men nu är läget så att familjen har blivit allergiska o kan inte ha kvar henne.

Jag har dessvärre inte möjligheter just nu att ta hem Foxy o hjälpa dom.

Diva ska ju ha valpar den här veckan o så har jag 10 andra hundar som behöver tas hand om. Dessutom får jag hit Pärlan o Mirelle i helgen när Cat ska på sem.

Är det någon som vet nån eller kan tänka sig att ha Foxy hos sig till hon blir såld, eller det kanske är nån som vill köpa henne.

Kontakta mig via mail eller mobil om det är så att du vill hjälpa dom med Foxy.

1 kommentar:

emelie sa...

har ni hittat någon som tar hand om Foxy?
mvh/emelie