Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 4 juli 2012

Nemo

Nu har jag kommit hem från att jag o hundarna har skjutsat Nemo till uppsala. Vi mötte upp Nemo´s matte o lill-matte där.
Dom tyckte att han hade så fin kropp o att man inte känner ryggraden:-)

Hoppas att han kommeratt äta ordentligt nu även när han kommer hem till sitt o sina tikar;-) Annars får han väl komma på matkollo till oss igen;-)

Nea visade lite rädsla mot Nemo´s matte. Hon talade om för henne att du kommer inte närmare, då kanske jag äter upp dig;-)

Nu är boendet bokat till i oktober när det är utställning i Sundsvall igen. Lite tidigt kanske, men det är lika bra att vara ute i god tid!


Nu ska jag ta mig en kopp kaffe o en liten kaka!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag har en fråga, ska till Gävle snart och undrar om du vet om det finns någon djuraffär som säljer Brit Care foder? :)

Diva´s svartvita kennel sa...

Näe, tyvärr! Men jag kan kolla upp det med några affärer.

Anonym sa...

Jag har nämligen en chihuahua och hon äter Brit Care puppy, å jag ska upp till Gävle i vecka därför å skulle behöva mer foder nu. Det finns nämligen inte att köpa i min stad... Tänkte att det finns i Gävle då det är större.

Diva´s svartvita kennel sa...

Djurmagazinet i Valbo har det fodret.
Det ligger ca 1 mil från Gävle o har tel nr:
026-133500

Anonym sa...

Åh tack så hemskt mycket! Det är till valbo jag ska! Tusen tack!