Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 2 juli 2012

Nyheter

Idag har jag o Gabbe varit till Valbo o köpt en ny dator mus åt honom. Jag förstår inte att allt kan gå sönder i hans händer????

Det blev även Owe´s o lite garn till hundtröjor som jag har fått i beställning. En traditionell o en rosa Pippi tröja ska jag fixa till nu:-)
Roligt att dom är populär fortfarande, då har ju jag nåt att göra när jag sitter ner en stund;-)

Det kommer att bli lite nyheter här i kenneln:-) till det bättre. Mer om det senare, när allt är klart;-)

Nemo åker hem till sin kennel på onsdag morgon, hoppas det går bättre nu när hans matte har kommit hem från semestern.

Foxy har åter blivit till salu. Hon bor kvar hos sin nya familj som köpte henne av mig tills hon åter blir såld. Familjen har börjat visa allergi.

Vid funderingar o intresse kan man kontakta mig så vidarebefodrar jag till ägarna.

1 kommentar:

emelie sa...

Tråkigt att det inte funkade med lilla Foxy =(