Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 25 juli 2012

Diva dygn 61

Här händer fortfarande ingenting. Diva äter som vanligt, men har börjat att bädda lite mer:-)
Det är otroligt vilken väntan det är dom sista dagarna, det är som hela dräktigheten;-)

I går var jag o besiktade Nea. Det gick som jag trodde, U.A förutom lindrig tandsten! Det får man ju liksom med på köpet när man köper en chihuahua;-)

Det är inte så mycket som händer här just nu, mer än att vänta på Diva´s valpar. Jag sitter just nu o stickar på en pippi tröja som ska levereras på lördag.

Det är bra att jag har nåt att göra när jag ändå måste hålla mig hemma:-)

Nu har öronen ställt sig på lilla Mini igen, dom kanske ramlar ner igen när han börjar att tappa tänderna. Mini´s brindelfärger i ansiktet börjar bli riktigt häftiga, spännande att se hur det blir när han är klar!

Det kommer bild på honom när jag får lite hjälp, han vill ju inte riktigt vara stilla;-)

Inga kommentarer: