Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 30 juli 2012

Dygn 66

Fortfarande ingen förändring här hos oss. Tempen har ju sjunkit lite till 37, men inga andra tecken som visar att hon vill komma igång med valpningen!

Jag går nog miste om valpningen skulle jag tro, eftersom jag jobbar måndag o tisdag natt:-( Cathrine är hemma o även Pasi så dom får nog fixa det utan mig!

Nea har ju flyttat som ninkanske har läst. Hon har det bra o blir behandlad som en liten prinsessa:-) Det funkar jätte bra med husse i huset oxå, vilket jag trodde skulle dröja åtminstone ett par dagar. Skönt att det blir bra till slut o alla blir nöjda:-)

Får se om det blir ett nytt inlägg senare idag, annars blir det i morgon. Hoppas att jag får skriva nåt glädjande då o att valparna har kommit!

Inga kommentarer: