Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 1 maj 2013

1:a Maj

Solen har skinit på oss idag när det är 1:a maj o allting. Det har varit riktigt fint väder o så orkar jag inte göra så mycket när jag har jobbat inatt o sovit i ett par timmar bara.
Det är som det är med det, det blir otroligt tidig kväller för mig skulle jag tro. Jag behöver bara lägga omkull mig på soffan så är det nog godnatt;-)

Ängla vill fortfarande inte äta någonting. Hon äter kanske på sin höjd 1 tsk mousse o inga kulor alls. Nu har jag mutat med grädde o skinka. Då åt hon lite. På lunchen fick hon kokt köttfärs med äggula o grädde i, då gick det i lite. Jag vill ju att hon ska äta om hon nu är dräktig!

Det enda hon gör är o vilar, hon blir glad o viftar på svansen när vi ska gå ut. Men så fort vi kommer in lägger hon sig bara.
Får se om det vänder snart!

Ha en härlig kväll i solen!!

Inga kommentarer: