Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 21 maj 2013

Ängla dygn 51

Nu har Ängla börjat att få mjölk i tissarna o hon har fått lite flytningar. Hon når inte bak o tvätta sig själv längre så det får jag hjälpa henne med nu. Hon har svårt för att gå i trappen ut på gården, så jag lyfter henne in o ut.
Det är full rulle i magen på båda sidorna. Nu är det riktigt spännande!

Jag har varit över till min granne som har Springer spaniel valpar idag. Dom har blivit stora nu, 5 veckor blev dom i söndags. Det är skillnad det mot att ha en kull med chihuahua. Hennes 5-veckors är ju större än mina vuxna hundar. Ni kan gå in på www.springerflickorna.n.nu om ni vill se hur dom ser ut. Det finns fortfarande nån tikvalp till salu där.




Inga kommentarer: