Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 16 maj 2013

Klart

Nu är snart allt klart till studenten. Kläder o skor är inköpta, maten är beställd. Det är väl bakning o ev beställning av tårta. Det har jag inte bestämt än hur jag ska göra, om jag kanske gör en själv!

Nu håller mannen i huset på att klipper gräset för första gången i år! Undrar hur många gånger det blir till;-))

Nu har Starlight flyttat till Hagaström. Hon ska heta Tuva nu:-) kanske om jag har tur att hon kommer på måndag o hälsar på:-) man kan ju alltid hoppas!

Imorgon åker mannen i huset till Barcelona o tittar på fotboll, det kan ju han roa sig med:-) här ska vi på inofficiell utställning på lördag. Hoppas det går bättre den här gången:-))

Jag fick ett paket med posten idag. Det var från Jenny på Jennys hund o katt, hon vill att jag testar ett skvättskydd som hon har tagit hem. Snyggt var det o det passade Sky perfekt. Det var mocka imitation med ett märke på som det stod PEE på;-))
Kul när man får överraskningar ibland!

Inga kommentarer: