Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 29 maj 2013

Magar o Mat

Nu har vi fotat lite magar på våra tjejer. Det är fortfarande lugnt med Ängla, så inatt blir det nog inget heller.

Änglas tjock mage dygn 60.

Arwen dygn 45.
Idag har jag varit på möte på jobbet på e.m. Sen åkte vi in till stan o åt middag på Kalles. Helt underbart gott var det. Tack säger jag till chef Anna, som bjöd på den goda maten.
Förrätt
Varmrätt
Efterrätt
Det var första gången som jag har varit borta från hundarna på länge, så dom blev jätteglad när jag kom hem. Alex var ju ledig från skolan idag så han fick vara hundvakt på e.m till husse kom hem. Jag vågar ju inte lämna Ängla ensam längre stunder nu inte.






Inga kommentarer: