Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 11 maj 2013

Lite shopping

Idag blev det en tur till Jenny´s, Arken zoo o ÖoB. Det blev lite smått o gott inhandlat åt mina vovvs.

Kyckling pinnar

vom korv
o så blev det ett nytt koppel i rosa åt Lova. Jag beställde även nya halsband till mina små. Hunter petit i dom nya färgerna. Jag har ju alla andra färger;-))

När jag kom hem blev det att jobba i trädgården. Rensa land o göra i ordning växthuset så att jag kan plantera ut mina paprikor o tomater snart. Ska köpa hem gurkplantor o ett par tomatplantor till innan det är dags.

Hoppas det blir varmt ordentligt så att jag kan sätta potatis, gul,röd o scharlotten lök snart oxå.

Nu har mannen i huset åkt iväg o köpt chinamat. Blir så hungrig bara jag tänker på det:-))


Inga kommentarer: