Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 27 maj 2013

Ängla dygn 58

Än har det inte kommit några valpar som tur är. Hon har det väldigt jobbigt o får det jobbigare för varje dag som går. Jag kan inte hålla på o greja som jag vill för hon vill bara följa efter mig hela tiden. Är jag i köket är hon med, är jag i rummet är hon där o ligger bredvid mig.

Det är faktiskt synd om lilla Ängla nu, hon ser alldeles förtvivlad ut på blicken när hon tittar på mig.

Arwen är på dygn 43 idag o väger nu 3315 g o mäter 42 cm runt magen. Även hon börjar få en STOR mage. Får väl se hur många valpar hon har i sin mage, så nyfiken! Vi vet ju att Ängla har minst 5 st.
Här kommer lite bilder från i helgen när det var fint väder.










2 kommentarer:

Oliver sa...

Hej!
vilka fina bilder. Hoppas att ni och hundarna har det bra. Längtar tills både Ängla och Arwen får sina efterlängtade valpar. Vi fortsätter vänta med spänning.

MVH Oliver och Amanda

Diva´s svartvita kennel sa...

Vad kul att ni skriver. Nu är det inte långt kvar till Ängla får sina.
Ha det så bra!