Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 16 januari 2014

Alltid roligt

Idag skiner solen o det är -8 grader. Lite väl kallt tycker jag!

Imorse var jag iväg o lämnade in min bil på lagning. När jag hade den på service förra v så kom dom ju på att det var en hel del fel på den. Bl.a. Bromsar o bussningar..... Får se när jag får tillbaka den? Det skulle visst bli under dan idag i alla fall!

Jag har fått så mycket fina bilder o hälsningar från "mina" sålda valpar. Det är alltid roligt när det kommer så mycket positivt från er köpare. Tack så jätte mycket för att ni vill vara en i Diva's svartvita kennel!

I morgon kommer det lite info o bilder på Änglas stora mage.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla vän du måste ha bra bromsar på din bil