Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 1 januari 2014

Årets första dag

Då har vi nytt år då, som jag hoppas blir mycket bättre än förra året. Det börjar ju med att Alexander( min son) åker till Göteborg nu på söndag. Han ska gå bartender skolan i 1 månad, tur att det inte är längre. Hoppas den månaden bara rusar fram så han kommer hem snart igen!

Den är det ju Ängla som ska ha valpar första helgen i februari. Ska bli spännande att se vad det blir utav den kombinationen. Nervöst är det ju då klart!

Mycket att göra är det i huset nu när jag ska bli själv om att ta hand om det, men jag kommer att göra allt för att kunna bo kvar med pojkarna o hundarna. Gå upp i mer tid på jobbet måste jag oxå göra, men det är det värt!

Det är väl tänkt att jag ska ha en valp/chi träff här hos oss i vår. Datum kommer senare när jag har gått lite mer koll på allt.

Utställningar ska vi ju oxå försöka att åka på o den första för i år blir den 8 februari. Det är en inoff som jag har anmält Gizmo till.

Sen ska vi njuta av våren bara den behagar komma snart, för nu längtar jag till lite sol o värme.


1 kommentar:

Anneli sa...

Vad spännande med valpar. Vi kanske också ska ha i början av februari. Men Ruth har inte riktigt visat att det finns något därinne ;)Hon var likadan förra gången också. Vi håller tummarna!