Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 12 januari 2014

Semester

Fy, vad kallt det var i morse när jag åkte hem från jobbet. Nu har det börjat att snöa igen oxå....vill inte ha snö!

Idag har brorsan varit hit o fikat en sväng, han vågade sig ut i kylan han med. Det blev en brasa i kaminen idag oxå, känner mig lite ruggig.

Nu har jag sökt semester till Ängla ska valpa. Jag jobbar nu inatt o ons o tors sen blir jag ledig i 3 veckor. Känns inte helt fel;-)

Ängla har svårt att tvätta sig själv nu så det blir tvättstället ett par ggr om dan nu. Stackars liten! Hon har det jobbigt nu med att ta sig fram o det är ju i alla fall 2 1/2 vecka kvar.

Nu lite mat sen sängen en stund innan jag ska till jobbet igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan
Aldrig kul med kyla
3veckor ledighet... Då kanske vi hinner med en fika